چشم‌اندازی از تکنولوژی هوشمند خانه TIS در اندونزی

نسل جدید گجت‌های هوشمند: سنسور ES راهکاری ویژه برای هوشمندسازی مساجد

گروه اتوماسیون TIS برای ارائه فناوری نوین هوشمند خود به اندونزی سفر کرد. سنسور انرژی‌دوست TIS ES برای جلوگیری از اتلاف انرژی طراحی شده است برای اولین بار در نمایشگاه IndobuildTech که در مارس 2019 در جاکارتا برای صدها معمار، طراح داخلی، مشاورین املاک و مستغلات، فروشندگان و غیره برگزار شد به نمایش عمومی درآمد.

سنسور TIS Energy Servant که پیشتر جایزه Edison Awards را دریافت کرده بود با 10 کارکرد متنوع طراحی شده است و شامل سنسور حرکت PIR، سنسور شدت نور، خروجی رله‌، ورودی دیجیتال، سنسور دما، امیتر مادون قرمز و 32 خط و کنترل‌گر منطقی و تایمر با قابلیت‌های بی‌نظیر برای اطمینان از کارآمدترین مصرف انرژی‌ می‌باشد.

شرکت PT.Aces Digital Multitrada نمایندگی رسمی ما در اندونزی در این نمایشگاه شرکت کرده و سنسور ES 10F را در غرفه TIS به نمایش گذاشته و اطلاعاتی در مورد پروژه ویژه TIS برای ارتقاء سیاست‌های بهینه‌سازی مصرف انرژی در مساجد و سایر اماکن مذهبی ارائه داد. از سنسور ES می‌توان برای هوشمندسازی سیستم تهویه و روشنایی بر اساس اشغال فضاهای مذهبی استفاده کرد. این راهکار شامل یک تایمر هوشمند است که با ثبت زمان نماز مسلمانان در فصول و نقاط جغرافیایی مختلف، میزان مصرف برق را با حضور/عدم حضور افراد در محیط متناسب می‌سازد.

گروه هوشمندسازی TIS امیدوار است با همکاری سایر بخش‌های فناوری هوشمند در راستای مراقبت از محیط زیست گام‌هایی استوار بردارد.

در این نمایشگاه بازدیدکنندگان بسیاری از شهرهای اندونزی مانند سورابایا، مادان، بندونگ، بکاسی، پالمبانگ، تنگرنگ، مکاسار و.. از غرفه TIS دیدن کردند.

TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK