انتقال شعبه TIS در آمریکا به آدرس جدید.

آمریکا – کشوری سبز

اگرچه امروزه در سراسر ایالات متحده خانه‌ها در حال هوشمند شدن هستند و افراد می‌توانند مواد غذایی را در یخچال‌ها از طریق تلفن‌های همراه بررسی کنند، اما هنوز هم فقدان فناوری هوشمند در سطح منطقه احساس می‌شود. دلایل مختلفی اعم از عدم آگاهی، هزینه‌های بالای هوشمندسازی خانه و یا جدی نگرفتن مسئله گرم شدن کره زمین می‌تواند زمینه‌ساز چنین فقدانی باشد.

گروه هوشمندسازی TIS باجابجایی دفتر نمایندگی خود به دالاس تگزاس اکنون با فضا و انباری بزرگ‌تر آماده ارائه خدمات هوشمند برای همه است. ما معتقدیم راهکارهای هوشمند منحصراً مختص افراد ثروتمندی که دائما در جست‌وجو و خرید چیزهای مختلف و متفاوت‌اند نیست.

هدف مهم دیگر ما کمک به صرفه‌جویی در مصرف انرژی به همراه تأمین رفاه کاربران در سطوح مختلف است. سنسورها، ماژول‌ها، پروتکل‌های ادغام‌پذیر و سوئیچ‌های دیواری TIS نه تنها برای افراد آسیب‌پذیر (سالخوردگان، کودکان، بیماران) و مراقبان آنها آرامش‌خاطر به ارمغان می‌آورد، بلکه امنیت خانه را نیز بالا برده و هزینه‌ها را به شکل قابل توجهی کاهش می‌دهد.

ما قصد داریم زندگی را برای شما راحت‌تر کنیم. هر فروشنده و نماینده TIS متعهد است که بهترین گجت‌ها با قابلیت برنامه‌نویسی را برای کنترل دما، روشنایی و موتورها ارائه دهد. اما از همه مهم‌تر ما می‌خواهیم شهرهای خود را کارآمدتر کنیم و هدررفت انرژی را به حداقل برسانیم.

کاربران ما در سراسر ایالات متحده آمریکا می‌توانند دمای اتاق ، روشنایی ، رطوبت ، پرده و موتورهای خانه را کنترل و عملکرد همه قطعات را خودکار کنند. با فناوری هوشمند TIS آنها همچنین می‌توانند به پایدارسازی منابع در کشور و حفظ محیط زیست کمک کنید.

TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK