قابلیت ادغام اپلیکیشن TIS Skill با دستیار مجازی Amazon Alexa.

برای آنها که همراهی مطمئن می‌خواهند.

ما به خوبی می‌دانیم که دستیاری مجازی برای انجام کارهای شخصی و تجاری دیگر یک رویای علمی‌تخیلی نیست. امروزه بسیاری از مردم از مزایای فراوان دستیار هوشمند در محیط خانه یا محل کار خود برخوردارند.

خبر خوب برای دوست‌داران فناوری هوشمند خانه این است که هم‌اکنون راهکارهای TIS با یکی از محبوب‌ترین دستیاران مجازی یعنی Alexa، محصول آمازون سازگار است.

الکسا آمازون که به عنوان الکسا شناخته می‌شود اولین بار در اسپیکرهای آمازون مورد استفاده قرار گرفت. تعامل صوتی، فهرست کار، پخش پادکست و موسیقی، پخش کتاب صوتی، ارائه گزارش آب و هوا، ترافیک، ورزش و دیگر اطلاعات مانند اخبار از جمله قابلیت‌های این گجت است. الکسا همچنین می‌تواند به عنوان یک سیستم اتوماسیون خانگی عمل کند و در صورت ادغام با قطعات نوع سوم، کنترل خانه را بسیار راحت می‌کند.

حالا اگر آماده‌اید فقط کافی‌ست گجت‌های TIS را با الکسا همگام‌سازی کنید. پس از آن هر چه بخواهید تنها با اعلام دستور انجام می‌شود.

به کمک این فناوری استرس کمتری را در مورد کارهای ناتمام تجربه خواهید کرد، نسبت به کارهایی که باید انجام شود کمتر حساس خواهید بود و فرصت بیشتری برای تمرکز بر انجام کارهای موردنظر و افزایش بهره‌وری در محل زندگی و کار خود خواهید داشت. از الکسا بخواهید در حالی که برای خواب آماده می‌شوید، دمای اتاق را افزایش دهد تا خوابی آرام داشته باشید. الکسا این پیام را به یکی از سوئیچ‌های دیواری هوشمند TIS ارسال می‌کند تا گرمایش از کف بلافاصله آغاز شود.

ما گجت‌هایی با قابلیت گوش دادن به صدای شما و ترجمه آن به فهرستی از دستورات دیجیتال طراحی کرده‌ایم تا رفاه و آسایش را به بهترین شکل برایتان فراهم کنیم.

TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK