فناوری TIS این بار در هنگ‌کنگ - معرفی گجت‌های هوشمند TIS در جشنواره Electronics Fair 2017

حضور کمپانی TIS در رخداد جهانی الکترونیک‌‌های مبتکرانه برتر – پروتکل TIS AIR همه چیز را آسان می‌کند.

نمایشگاه الکترونیک HKTDC 2017 در هنگ‌کنگ امسال میزبان بیش از 3740 غرفه بین‌المللی بوده و فرصتی را برای بازدیدکنندگان فراهم کرد تا با فعالان حوزه توسعه فناوری، تأمین‌کندگان و طراحان نوآوری‌های نوین ارتباط برقرار کنند.

در این رخداد بین المللی گروه TIS Automation پروتکل بی‌سیم TIS AIR را معرفی کرد. ویژگی‌های سازگار با محیط زیست این پروتکل نه تنها باعث افزایش سرعت و رفاه می‌شود بلکه از استاندارد DIY نیز برخوردار بوده و کار با آن بسیار راحت است.

سیستم TIS AIR با ارائه مجموعه متنوعی از راهکارهای هوشمند انواع مختلفی از نیازهای هوشمند مانند کنترل و دیم کردن روشنایی، مدیریت عملکرد انواع موتور کرکره و پرده‌ها، دما، بهینه‌سازی مصرف انرژی و کنترل امنیت خانه را پوشش می‌دهد. این پروتکل به کاربر این امکان را می‌دهد تا تمامی اجزای خانه را تحت یک برند واحد هوشمند کرده و در صورت تمایل با شبکه BUS ادغام نماید. این بدان معناست که حتی در صورت اتصال سیمی بخشی از سیستم خانه هوشمند، کماکان همه راهکارهای سیمی و بی‌سیم یکپارچه شوند.

به گفته کارشناسان دیجیتال TIS، تعداد کم گجت‌ها، دکوراسیون داخلی شیک‌تر، کنترل از راه دور و عملکرد خودکار با کیفیت بالا از جمله مزایای پروتکل TIS AIR هستند، اما مهم‌ترین ویژگی این شبکه کاهش قابل توجه اتلاف انرژی است.

از بازدیدکنندگان غرفه TIS در این نمایشگاه دعوت شده است تا سیاست‌ها و برنامه‌های مربوط به بهره‌وری انرژی را مورد توجه قرار داده و رفاه و آسایشی که سیستم بی‌سیم TIS به ارمغان می‌آورد را تجربه کنند.

مدیر عامل کمپانی TIS، تورث مظلوم، معتقد است تنها در صورتی که دانش دیجیتال خود را به طراحی راهکارهای سازگار با محیط زیست معطوف کنیم می‌توانیم امیدوار باشیم كه سیاره ما یک بار دیگر ایمن و سبز بشود، از این رو است که ادغام فن‌آوری با شیوه‌های زندگی مدرن بسیار اهمیت دارد.

TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK