پروتکلی پیشرفته برای هوشمندسازی سیستم‌های تهویه VRF - همکاری TIS با Toshiba

پرتوان‌تر از قبل برای ارائه خدمات بیشتر.

گجت‌های TIS به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا در جوامع بزرگ و هوشمند هزینه‌های انرژی را کاهش دهند و سیستم ایمنی خانه را ارتقا بخشند و رفاه و آسایشی بی‌نظیر در قرن بیست و یک برای کاربران به ارمغان بیاورند. فناوری هوشمند TIS به عنوان یک راهکار بلندمدت برای اتوماسیون کامل خانه قادر به ایجاد یک شبکه یکپارچه ادغام‌پذیر با برندهای مختلف جهانی است. با TIS فروشندگان، شرکت‌ها، شهرداری‌ها، خدمات شهری، دانشگاه‌ها، مشاغل و سایر تولیدکنندگان حرفه‌ای در بازار هدف ما تجربه‌ای پیشرفته‌تر از فناوری هوشمند خواهند .

ما معتقدیم اگر واحدهای کوچک‌تر در بازار برای یک هدف مشترک همکاری کنند، بخش صنعت پرمنفعت‌تر می‌شود. ما به دنبال جامعه‌ای هوشمند هستیم که از نظر انرژی پایدار و برای گردشگران نیز جذاب باشد.

TIS با تمرکز بر همکاری با بهترین برندهای راهکار هوشمند، مفتخر است که آغاز همکاری خود را با شرکت توشیبا اعلام کند. کمپانی توشیبا تولیدکننده طیف گسترده ای از محصولات و راهکارها را برای پروژه‌های مسکونی، تجاری و صنعتی ارائه می‌دهد و یکی از پیشگامان انقلاب و تحول در IoT است.

ما هر پروژه را به عنوان یک بوم خالی در نظر می‌گیریم که با پکیج TIS و تهویه Toshiba VRF می‌توان آن را در یک چشم بر هم زدن به اثری مدرن و لوکس تبدیل کرد. یک شبکه یکپارچه هوشمند شما را قادر می‌سازد به هر روشی که دوست دارید خانه خود را کنترل کنید.

همراه با هم برای انقلاب IoT.

TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK