حضور گروه هوشمندسازی TIS در نمایشگاه بزرگ پرتغال 2019

TIS همواره در تلاش برای خلق تجربه‌ای ماندگار از خانه‌ای هوشمند 

رونمایی از سنسور هوشمند دما در نمایشگاه Porto Brico 2019

سنسور 4 Temperature محصولی جدید از TIS توسط DICA نماینده رسمی این کمپانی در پرتغال در Porto Brico به نمایش درآمد. 

سنسور هوشمند 4T راهکار جدید کمپانی TIS منحصرا برای کنترل دمای محیط از راه دور و از طریق تلفن همراه طراحی شده است. این گجت هوشمند دارای یک سنسور 1000p و 4 کاوشگر حرارتی‌ست و می‌تواند راهکاری مناسب برای کنترل دمای ساختمان‌های بزرگ با اتاق‌های بسیار باشد. سنسور 4T با سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS قابل تنظیم بوده و بهترین راهکار برای کنترل دما و رطوبت استخر و سالن‌های اسپا از راه دور است.

از بازدیدکنندگان بسیاری که از شهرهای پرتو، لیسبون، ویلا نووا دگایا، براگا، آمادورا، کوئلوز، فونشال، کوئیمبرا، ستوبال، آگوالوا کاسم، آلمادا و سایر نقاط کشور از غرفه TIS در نمایشگاه Porto Brico دیدن کردند دعوت شد تا نگاهی دقیق‌تر به رویکردهای انرژی‌دوست کنترل دما بیندازند. سنسور 4T به گونه‌ای طراحی شده است که مصرف انرژی را به بهترین نحو بهینه‌سازی و دمای هر اتاق را متناسب با ابعاد آن تنظیم کند.

با تلاش نمایندگان ما در شرکت DICA Portugal بسیاری از محصولات هوشمند TIS به همراه قابلیت‌ها و امکانات ادغام با دیگر گجت‌های هوشمند اتوماسیون خانگی به نمایش عموم درآمد.

گروه هوشمندسازی TIS در تلاش بود با خلق فضایی متفاوت در این نمایشگاه بر اثرگذاری ایده‌‌های کوچک و اهمیت استفاده از تکنولوژی برای اهداف زیست‌محیطی تأکید نماید.

TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image
TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK