همگام با KNX برای خلق تغییری بزرگ.

تکنولوژی TIS – سادگی به همراه مهندسی برتر دیجیتال.

گروه مدیریتی کمپانی TIS از دیرباز به دنبال روش‌های مبتکرانه و طراحی‌های کارآمد برای ترقی سیستم هوشمند بوده است. یکی از اهداف اصلی گروه TIS تولید راهکارهای هوشمند مورد نیاز در سراسر جهان و ورود به بازار حداکثر کشورهاست. به همین منظور تیم کارشناسی دیجیتال TIS بر آن شد تا امکان ادغام پروتکل BUS خود با شبکه KNX را فراهم کند.

 پروتکل KNX یک استاندارد باز مختص اتوماسیون ساختمان‌های تجاری و خانگی است که کنترل روشنایی، پرده و کرکره، سیستم HVAC، سیستم‌ امنیتی، مدیریت انرژی، سیستم صوتی و تصویری، کالاهای سفید، نمایشگرها، کنترل از راه دور و غیره را ارتقا می‌بخشد. استانداردهای اولیه KNX شامل پروتکل سیستم‌های خانگی اروپایی(EHS) ، BatiBUS و (EIB یا Instabus) بوده است، از این رو می‌توان KNX را پروتکلی محبوب در اروپا به شمار آورد.

پروتکل KNX ادغام چندین رسانه ارتباطی از جمله سیم‌کشی جفت پیچ‌خورده، شبکه خط برق، فرکانس رادیویی، مادون قرمز و فناوری اترنت را در خانه هوشمند TIS ممکن ساخته و بدین صورت قابلیت‌های کنترل هوشمند را افزایش می‌دهد.

به سادگی گروه M / MI / S را در نرم‌افزار ETS تنظیم کنید تا با هر شناسه قطعه و شماره کانال در شبکه دیمرها و رله‌های TIS منطبق شود. پس از این تنظیمات همچنین می‌توان پنل‌های TIS را برای ارسال آدرس گروهی KNX به منظور کنترل سایر محرک‌های TIS برنامه‌نویسی کرد.

با کمک قابلیت‌های بی‌شمار KNX، سیستم هوشمند TIS برای انواع پروژه‌ها سازگار و پرکاربرد شده است و همه کاربران می‌توانند به سادگی آن را مورد استفاده قرار دهند.

TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK