افزونه زبان اسپانیایی اکنون در وبسایت TIS

خانه‌های هوشمند در سرتاسر جهان.

گروه هوشمندسازی TIS فناوری هوشمند خود را نه فقط به کسانی که در کشورهای مجاور یا توسعه‌یافته زندگی می‌کنند بلکه برای مشتریان در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

ما به دنبال این هستیم که بدون توجه به قومیت، طبقه اجتماعی، بودجه و غیره با همه افراد ارتباط برقرار کنیم و به همین دلیل است که طراحان وبسایت TIS قابلیت ترجمه مطالب به زبان‌های مختلف را برای ارتباط آسان‌تر با مشتریان در نظر گرفته‌اند. اکنون محتوای آنلاین ما به زبان اسپانیایی نیز قابل دسترسی است. اگر شما به زبان اسپانیایی صحبت می‌کنید و می‌خواهید خانه خود را هوشمند کنید، وبسایت رسمی TIS نقطه مناسبی برای شروع است. فقط کافی است اینجا کلیک کنید تا مطالب ما را به زبان اسپانیایی دریافت کنید.

ما آماده ارائه خدمات به بسیاری از کشورها مانند آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، پورتوریکو، اروگوئه، ونزوئلا و اسپانیا هستیم.

تنها با چند کلیک می‌توانید نزدیک‌ترین دفاتر TIS را پیدا کنید. کافی‌ست زبان موردنظر خود را در قسمت زبان در Homepage وبسایت انتخاب کنید. ما از ابتدا تا انتها در کنار شما هستیم.

TIS Website News Image
TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK