افتتاح شعبه جدید TIS در امارات با نمایندگی گروه TIS Automaion FZE

آینده همین‌جاست.

امروزه شهرهای هوشمند در سرتاسر جهان از قابلیت‌ Wi-Fi رایگان در فضاهای عمومی و کنترل از راه دور دستگاه‌ها فراتر رفته‌اند. اکنون بیش از هر زمان دیگری می‌توان شاهد تغییراتی بود که فناوری پیشرفته در بخش‌های تجاری و توریستی کشورهای عربی خلق کرده است.

در این زمینه "امارات" پیشتاز است. امارات متحده عربی به دیجیتالی کردن خدمات دولتی و سیستم‌های خودکار چراغ راهنمایی و رانندگی بسنده نکرده است و حالا در حال استفاده از تکنولوژی هوشمند برای بهبود امنیت، تقویت کنترل از راه دور و خلق "شهر هوشمند"ی است که کارایی و پایداری در همه چیز حرف اول را می‌زند.

گروه هوشمندسازی TIS با افتخار از افتتاح یک دفتر جدید در امارات با نمایندگی شرکت TIS Automation FZE در امارات خبر می‌دهد. با توجه به اینکه شهرهایی مانند دبی و ابوظبی امروزه به عنوان شهرهایی هوشمند شناخته می‌شوند، هیئت مدیره کمپانی TIS امیدوار است تکنولوژی TIS با نوآوری‌ها و ایده‌های نو بتواند بخشی از روند همیشه در حال تحول این شهرهای زیبا باشد.

راهکارهای TIS افق‌های هوشمند را گسترش می‌دهد. بسیاری از سنسورها، پنل‌ها، درگاه‌های دیجیتال و گجت‌های ما، صاحبان مشاغل مختلف در امارات را قادر می‌سازد مصرف انرژی را کاهش دهند، فضای کاری خود را زیباتر کنند و همچنین کارها را ساده‌تر و آسان‌تر انجام دهند. تکنولوژی TIS هتل‌ها، رستوران‌ها، کلوب‌ها ، کافه‌ها و دیگر بخش‌های توریستی، تجاری و صنعتی را برای بازدیدکننده جذاب و برای صاحب آن کاربرپسند می‌کند و تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از محیط هوشمند را برای هر دو طرف رقم می‌زند.

دفاتر TIS در امارات ملزم و متعهد شده‌اند تا بهترین خدمات را به مردم و دولت ارائه و به درخشش شهرهای امارات کمک کنند.

TIS Website News Image

ما سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌های خود را به روز کرده‌ایم ما تغییرات مهمی در سیاست‌های حفظ حریم خصوصی و کوکی‌هایمان ایجاد کرده‌ایم و می‌خواهیم شما بدانید این تغییرات برای شما و اطلاعات مربوط به شما به چه معنی است سیاست حفظ حریم خصوصی

OK